lördag 23 november 2013

Otålig ung kvinna

Skulle ju egentligen börja mitt nygamla träningsprogram på måndag, men kände inte alls för att vänta. Så idag blev det en nice chestday :) Jobbade på 50 kilo i bänkpressen o sen 42 i sned bänkpress i smithen. Alldeles lagom :D Men jag saknar fortfarande maxandet i bänk.... Vågar mig inte på att testa 60 utan nån som passar. Sådär lagom kul om man inte får upp stången tänker jag...

Men jag är nöjd med dagens pass, o så passade jag på att fåna mig o försöka se biff ut mellan seten :P Fast jag känner mer o mer att jag borde satsa mer på fettförbränningsträning, så att de få muskler jag har kan börja synas också. Jag vill ju att mitt slit ska synas liksom. Kanske ska göra vissa förändringar i kosten också. Det är ju ändå det som spelar mest roll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar