torsdag 21 november 2013

Det här med mål

Ja häromdagen tog jag ju 100 i marklyft, o då nådde jag ett stooooort mål jag satt upp för mig själv. O så har jag börjat fundera på vad nästa mål ska bli. Vill absolut inte ha något viktmål som att gå ner si o så många kilon, för det funkar inte för mig. Stressande o jäkelskap... Så! Min plan nu är att klara av att göra 2 chins o 2 dips utan nån hjälpvikt. Det känns som ett lagom mål :D Har inte satt nån deadline än, men jag känner att jag borde ju klara det nån gång under första halvåret av 2014.

Det målet kommer iofs göra så att jag måste satsa mer på viktnedgången (så jag har mindre att lyfta :P), men det blir inte fokuset. O det är ju skönt :D

Så! Planen är då att byta träningsprogram på måndag. Då blir det 4 styrketräningsdagar o 2-3 konditionsträningsdagar i veckan. Det kommer bli så bra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar