söndag 9 juni 2013

Sämta. Veckan. Ever.

Det här med att ha två tentor att göra på en vecka gör inte direkt några under för varken träning eller kosten. Har känt att jag inte har hunnit träna, eller orkat tänka på mat nästan hela veckan. Så istället har min hjärna vart helt uppfuckad :P Men i fredags lämnades tentorna in, o jag är nu alldeles fri o ledig i lite mer än en vecka :D

Så dietandet har jag kommit igång med igen, o träningen också. Lite förvånad över mig själv faktiskt, som kom igång så snabbt efteråt. Jag brukar ju va hemskt seg... Men igår var jag på gymmet o körde rygg o axlar (har träningsvärk nu också, gött!), o så räknade jag kalorier o kolhydrater hela dan. Idag blir det iofs inget tränande, men dieten håller jag ändå :D

O det är ju fantastiskt att det är så ljust ute. Runt 22.30 var jag på väg hem från gymmet igår. Nice! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar