fredag 14 juni 2013

Stora pråbläm

Med att ta mig upp ur sängen o gå. Sån jäkla träningsvärk i låren! Så jag ska aldrig mer köra knäböj i smithen känner jag, trots att det känns "tryggare" på nått sätt. Nu blir det bannemej med den lösa stången hela tiden. Det verkar vara the shit.

Ska snart ge mig iväg till gymmet o köra rygg o axlar. Vetetusan hur jag ska kunna köra marklyft nu med den här träningsvärken dock, men det är väl bara att bita ihop o köra på antar jag :)

Var på intro på jobbet igår också, o funderade över hur tusan jag ska få in träningen i mitt schema. Har en jäkla massa nätter nämligen... Men 3 gånger i veckan borde jag få ihop tycker jag, om jag kör på morgonen samma dag som jag går på, o på morgonen när jag går av. Frågan är dock hur effektiv träningen blir när jag jobbat 10 timmar... Men men, jag får testa o se hur det känns. Mycket mer kan man inte göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar