lördag 21 september 2013

Här går det undan...

Ja, med tiden iaf. Nästan en månad sen jag skrev ett inlägg. Så kasst av mig. Men det har vart lagom kaos nu det senaste. Praktiken har börjat, så plötsligt är jag på en arbetsplats på heltid.

Sen utmanade en kompis mig också, att köra 100 pass innan årsskiftet. Så där har jag också haft att göra. Men nu är 17 pass gjorda iaf, inte dåligt :D O jag har uppenbarligen blitt starkare de senaste 4 veckorna. Häromdan fixade jag att köra 70 kg i marklyft. Damn proud! :D Så det träningsprogrammet jag hittade o har följt nu i 4 veckor verkar funka bra för mig. Nu är det iofs bara 3 veckor kvar på det, så jag får se hur jag gör sen. Antingen börjar jag om från början, eller så kör jag ett 12-veckorsprogram som samma folk har gjort. Nått vettigt kommer jag göra, iaf :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar