söndag 29 september 2013

Aj min rumpa!

Körde leg day igår, o nu känns det verkligen att jag tänkte "rumparumparumpa" hela passet. Fantastiskt! :D O det är en bra påminnelse om att jag måste börja tänka på tekniken när jag lyfter saker. Sånhär träningsvärk var det ju längesen jag hade... Inte konstigt att ser ut som Miss Flat Ass när jag inte fokuserar på att aktivera rätt muskler :P Så nu är planen att ha 2 leg days i veckan, o mer fokus. Dags att bygga rumpa! :P

Hade gött promenadhäng med en kompis igår också. Gick runt, runt, runt i stan i 2,5 timme o pratade om viktiga saker. Så jäkla skönt, både att få prata om vissa saker o att få röra på mig en massa. Har ju börjat känna mig rastlös det senaste, o har bara velat komma ut ur lägenheten. Så det var högst välbehövligt :)

Snart är det dags att åka till skolan en sväng o ha ett seminarium, o efter det blir det ett discopass på gymmet. Har bokat in mig på GRIT plyo också, men får se hur jag känner för det när jag kommer till gymmet. Kan va kul att testa nytt, men är inte helt sugen på ett dubbelpass idag.... Men men, vi får se, får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar