torsdag 2 maj 2013

Yay! Whey!

Hämtade hem en del av mitt nya proteinpulver igår. Fick bara med mig den mindre burken, de stora fick inte plats i väskan :P Men så nu har jag testat mitt nya 100% whey gold med cookies and cream-smak. Riktigt gott! Har tidigare kört med rocky road-smaken (o det är den som är i en av de större burkarna jag ska hämta en annan dag), men den tycker jag kan va lite söt ibland. Så då kan det ju va najjs o köra med denna som inte är så jättesöt :D

O nu har jag kommit en bit in i mitt träningsprogram, känns det som. Kört dag 4 av 5 den här veckan, o är lagom mör både här o där. Har dock lagt till nån övning på ryggdagen o axeldagen (som jag körde idag). Jag är ju som sagt sån att jag inte kan köra 100% efter ett program :P Sen har jag missat morgonkardion alla dagar förutom en... Så jag kanske får satsa på kvällskardio istället? Då känns som att det är större chans att jag får det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar