söndag 19 maj 2013

Jag o planer alltså...

Det är nästan så att jag skrattar lite åt mig själv. När jag satt o fundera över hur jag skulle köra ihop mina olika pass så insåg jag till slut att det kommer nog bli ett överkropp- o ett underkroppspass. Med andra ord som jag körde innan :P Men jag har insett att jag trivs med det upplägget. Så nu har jag planerat ihop två olika pass, som jag ska köra 3-4 gånger i veckan. Insåg också att det är väl det lättaste för mig att göra så i sommar när jag ska jobba också. Så snart ska jag iväg på andra underkroppspasset den här veckan :)

O jag fortsätter bråka med vågen. Den snurrar runt samma vikt hela tiden, o jag är ju sååå nära ett väldigt stort mål. Så jag borde nog lägga upp en bra matplan o försöka få in med kardio i mitt liv. Det är bara det att det är så tråååkigt... Men man kan väl iofs inte ha kul jämt. Får ta mig i kragen under nästa vecka, o prova mig fram till nått vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar