måndag 27 juli 2015

Fortfarande stark

Funderade skarpt på att starta en ny blogg. "Bara för att" liksom, nystart o så vidare. Men nä. Jag kan lika väl fortsätta på den gamla. Varför ändra på ett vinnande koncept liksom?

Sen vet jag inte alls vad jag vill få sagt med det här inlägget egentligen. Kände bara ett spontant behov av att skriva. Nånting. Sen var det inte så noga vad. Kanske mest som en spark i baken för att komma igång igen? Jag verkar ju ha tagit en extremt lång paus nu... Med mycket som hänt, o mycket som fortsätter hända. Så jag känner att jag behöver skrivandet, för att strukturera upp o få sätta ord på allt. Det är ett behov jag helt klart har åsidosatt det senaste...

Så ja. Nu är det dags att ta sig i krage igen. Få nån ordning på tillvaron/skrivandet igen. Det känns vettigt :)

1 kommentar:

  1. Jag kände ett spontant behov av att kolla om du skrivit något :) Ett sånt trevligt sammanträffande!

    SvaraRadera